- реалізація основних положень особистісно зорієнтованого підходу до навчання та виховання;
-
впровадження в практику навчання і виховання учнів сучасних інноваційних, інформаційно-комунікаційних технологій;
- активізація роботи з виховання в
учнів особистісних рис громадян української держави: високої духовності, фізичної досконалості, моральної, естетичної, правової, трудової, екологічної
культури.
__________________________________________________________________________________
1. Впровадження інноваційних підходів до творчої індивідуальної діяльності учнів з метою виховання в них стійкої позитивної
мотивації навчальної діяльності як важливого фактора формування соціально активної особистості.
2. Формування в учнів особистісних рис громадян української держави: розвиненої духовності, фізичної досконалості, моральної, художньої,
естетичної, правової, трудової, екологічної культури.
__________________________________________________________________________________